»Kiarostami je že sam po sebi nova celina na zemljevidu filma. Raziskovanje te celine je nevarno, polno slepil in zvijač.«
»Kiarostami je tako velik in pomemben avtor, da je človeka kar strah spopasti se z njegovim opusom.«
»Filme mu je uspelo pregibati ustrezno zahtevam cenzorjem.«
»Gre le za to, in to je izjemno pomembno, da uporabljamo male zvijače, ne da bi pritegnili pozornost.«
»Ko se Kiarostami odpira svetu, odpira svetu tudi tebe.«
»Avtomobil kot 'filmski način bivanja v svetu.'«
»Vipotnikovo zanimanje sega onkraj tehnologij posameznih medijev. Ob nekaterih delih se zdi, da raziskuje prav osnovno vlogo tehnologij v razvoju človeka, to je, da so podaljški človekovih organov, da torej z njimi vidimo in slišimo bolje – oziroma stvari vidimo drugače.«
»Delamo film o minevanju. Zdaj vidim, da smo naredili film o tistem, ki ne mine.«
»Zamisel za film pa je od vsega začetka enaka: oče, sin in en dan, ki ga preživita skupaj.«
»Brez dlake na jeziku razgali svet, kakršnega smo si ustvarili, in ne morete kaj, da se mu ne bi smejali.«
»Reči, da je Renoir najbolj inteligenten režiser, pomeni reči, da je Francoz od glave do pete. In če je Eléna in možje francoski film par excellence, je zato, ker gre za najbolj inteligenten film na svetu. Je umetnost in hkrati teorija umetnosti. Lepota in hkrati skrivnost lepote. Film in hkrati analiza filma.«
»MoMA sem vedno obiskoval z nekim spoštovanjem in občudovanjem in radovednostjo, kaj se dogaja, kaj je novega. Da padeš v tak objekt, človeku le nekaj pomeni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju